Logopedė Jolanta Naruševičienė, 1,0 et. dirba nuo 2024 m. rugsėjo 2 d.
Antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais
7.00-12.30 (darbas su vaikais)
12.30-16.00 (nekontaktinės valandos)
Lopšelyje-darželyje teikiamos logopedo paslaugos vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimus. Logopedo darbo tikslas – rūpintis vaikų kalbos vystymosi raida, nustatyti kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, juos šalinti. Logopedo pagrindinės veiklos kryptys:
- Ištiria ir įvertina vaiko kalbą. Nustato kalbos sutrikimo priežastį ir pobūdį, planuoja veiklą kalbėjimo ir kalbos sutrikimams šalinti, numato vaiko kalbėjimo ir kalbos plėtojimo korekcijos kryptis;
- Konsultuoja kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų tėvelius, darželio mokytojas;
- Dalyvauja darželio Vaiko gerovės komisijos veikloje, bendradarbiauja su kitais pagalbos mokiniui specialistais;
- Ruošia ir kaupia metodines ir vaizdines priemones, naudoja naujausias kalbos tyrimo bei korekcinio darbo metodikas, taiko jas darbe.
Logopedės darbo erdvė
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Specialioji pedagogė, Lina Jasiūnaitė dirba 1,0 et. nuo 2024 10 03
Antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais
8.00-14.00 (darbas su vaikais)
14.00-17.30 (nekontaktinės valandos)
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems ugdymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos.
Uždaviniai:
- Pastebėti ir nustatyti vaikų specialiuosius ugdymosi poreikius ir juos tenkinti.
- Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas specialiųjų poreikių turintiems vaikams, kurti saugią ir draugišką aplinką.
- Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus vaikų ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
- Skatinti vaikų saviraišką, pasitikėjimą savimi, įtraukiant juos į grupinę veiklą.
- Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti vaikus, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- Atlieka pedagoginį vaikų vertinimą, nustato vaikų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą darželyje.
- Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, ir juos taiko.
- Padeda specialiųjų poreikių vaikams įsisavinti ugdymo turinį (spec. pedagogo kabinete ar grupėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas.
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti spec. poreikių vaikams ugdymosi turinį ir ugdymo priemones, individualizuoti ir pritaikyti ugdymo programą.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, spec. poreikių vaikų tėvams ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja.
- Tvarko ir pildo savo dokumentus.
- Dalyvauja darželio vaiko gerovės komisijos veikloje.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Psichologė, Inga Žoramskienė dirba 0,5 et. dirba nuo 2024 10 01
Antradieniais, trečiadieniais
8.30- 14.24 val. (darbas su vaikais)
Ketvirtadieniais
8.00-15.12 val. (nekontaktinės valandos)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mokinio padėjėja specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams Jelena Kožuchovskaja 1,0 et.
Kasdien 8.00-16.30 val. (pietų pertrauka 14.00-14.30)
Mokinio padėjėja specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams Helena Žilo 1,0 et. dirba nuo 2024 09 18
Kasdien 8.00-16.30 val. (pietų pertrauka 14.00-14.30)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++